Известие

Collapse
No announcement yet.

Интересува ме кой е с фланци на неговата 156-ширина на фланец и гума, впечатления.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ми тва са универсални фланци, не знам как ще се отрази на баланса на колелото поради многото несиметрични отвори.Защо не дадеш на някой стругар да ти направи.Карал дъм правени на друга кола до 140 не съм имал проблеми.Понече не съм пробвал щото не можеше.
    По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
    конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
    Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
    Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

    Comment


    • #17
      Ми то и на Момо универсалните са същия чешит,нямам си идея за баланса.А усещането какво е,разликата?
      Alfa Romeo 156 2.4 JTD 2003 г 150+sigpic

      Comment


      • #18
        Едва ли ще усетиш разлика. Както ти каза Митака, най много ако не се центроват добре джантите - ще се получи дисбаланс.
        AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
        Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
        sigpic

        Comment


        • #19
          По-добре никаква разлика отколкото отрицателна ,както писах аз търся само визуален ефект.Ако някой има наблюдение кой размер е по-добре 10мм,15мм или 20мм също ще ми е полезно.
          Alfa Romeo 156 2.4 JTD 2003 г 150+sigpic

          Comment


          • #20
            Колега би ли споделил с какво ет' са ти джантите?
            Така когато слагаш фланци по дебели от 4,5 мм работата е по сериозна,
            самите фланци трябва да имат ръб на който да легне главината и съответно да легне и джантата.
            Иначе както е казал колегата,ще се получава дизбаланс след определена скорост.
            И има по-голяма вероятност да трошиш лагерглавините,аз карам със 17'ки лято и зима с 2'а различни комплекта,
            при едните ет-е 35 там работата спи,а при другите ет-е 42 там ве1е ползвам 3,5 мм фланци(бяха 5мм но джантата едва лягаше на главината)
            156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
            KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
            Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
            Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon

            Comment


            • #21
              С ето такива съм,ЕТ-то мисля че е 35
              Attached Files
              Alfa Romeo 156 2.4 JTD 2003 г 150+sigpic

              Comment


              • #22
                Принципно по мое мнение слагането на повече от 10мм фланци на 156ца е даже и кофти за геометрията на окачването, особенно ако е комбинирано с джанти с кофти ЕТ.....особенно и ако колата е снижена със спортни пружини.........
                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                Comment

                Working...
                X